Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 20:32 - Любослав Пенев подаде оставка като треньор на ЦСКА
Автор: novinitee Категория: Спорт   
Прочетен: 604 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2009 20:32


image

Любослав Пенев подаде оставка като треньор на ЦСКА. В декларация до собствениците на клуба специалистът заяви:

"Решението ми е продиктувано от последните събития в клуба и несъгласието ми с последвалите Ваши управленски решения от началото на седмицата. Категорично не приемам пряката Ви намеса в моята работа по спортно-техническите въпроси, за която имах делегирани права. Конкретно – с връщането в отбра без мое знание на футболистите, които аз временно бях отстранил от първия състав. Вашето решение противоречи договорните взаимоотношения. Нарушаването на въпросните управленски принципи нанася вреда на моята репутация и този факт не ми е безразличен. Аз не искам да излизам през задния ход на ЦСКА и в името на клуба подавам оставка. Когато се стигне до момент да не можеш да различаваш съмишлениците си от недоброжелателите, значи е дошло време да си тръгнеш. Подавам оставка и няма да търся абсолютно никаква финансова неустойка по договора ми с ЦСКА. Пожелавам от цялото си сърце бъдещи успехи на клуба. Защото независимо кой го ръководи най-славният български клуб винаги е бил на подиума на победителите!", се казва в декларацията. 


Тагове:   треньор,   оставка,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: novinitee
Категория: Новини
Прочетен: 127036
Постинги: 83
Коментари: 19
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930